specjalista Ruda Śląska, pracownik biurowy Ruda Śląska
Wprowadzanie zamówień sprzedażowych i zakupowych do systemu informatycznego Pracodawcy
Realizacja zamówień sprzedażowych obejmująca:
Ustalenie dostępności towarów na magazynie i innych magazynach Pracodawcy
Podjęcie
decyzji co do sposobu realizacji zamówień (magazyn wysyłki, data
wysyłki, typ samochodu, trasa, stawka transportowa, przewoźnik / kurier
etc) biorąc pod uwagę optymalizację kosztów oraz czasu realizacji
Organizację transportu towarów do klienta
Wystawienie dokumentów – listy przewozowe i WZ
Dbałość i wskazywanie do wydania towaru z numerami partii od najstarszych do najmłodszych dat produkcji
W uzasadnionych sytuacjach zastępstwo administracji lokalnej
Ciągła
współpraca z przedstawicielami handlowymi, koordynatorami zakupów
towarów, menedżerami produktowymi, celem zapewnienia najwyższej
efektywności realizacji zadań logistycznych oraz dbałości o jakość (brak
przeterminowanych towarów) i możliwie niski poziom stanów magazynowych
Wyjaśnianie
z klientami wszelkich niezgodności w dostawach i cenach, wystawienia
korekt dostaw – zwroty, współpraca z przedstawicielami i menedżerami
produktowymi w tym zakresie
Wymagania
Znajomość pakietu MS Office (Excel, Word)
Umiejętność pracy w zespole
Komunikatywność
Oferujemy
Umowę o pracę na okres 3 miesięcy
Pakiet benefitów pracowniczych (ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, multisport)
Komfortowe warunki pracy
#overlay {
position: fixed; /* Sit on top of the page content */
width: 100%; /* Full width (cover the whole page) */
height: 100%; /* Full height (cover the whole page) */
top: 0;
left: 0;
right: 0;
bottom: 0;
background-color: rgba(0,0,0,0.75); /* Black background with opacity */
z-index: 20; /* Specify a stack order in case you're using a different order for other elements */
cursor: pointer; /* Add a pointer on hover */
}